Jam kedua belas: Meraikan pos ke-100 di blog, dan pos terakhir bagi "12 Jam tanpa henti bicara di blog"

Alhamdulillah, entri ini merupakan pos ke-100 di blog ini. Sesungguhnya, untuk mencapai jumlah ini bukanlah mudah, kerana kesemua entri yang diterbitkan di blog ini adalah datang dari nukilan saya sendiri, tidak dicopy dari mana-mana artikel mahupun laman web.

Perlaksanaan 12 jam tanpa henti bicara di blog ini adalah bertujuan untuk meraikan juga entri ke-100 di blog ini. Mengenangkan kembali kisah-kisah dulu, harus diakui, saya tak pernah terlintas untuk mencapai angka ke-100 ini. Malah, saya juga tak pernah terfikir untuk terlibat secara aktif dalam penulisan di blog.



Mohon maaf andai ada yang terguris hati sepanjang 12 jam saya berbicara di blog. Mohon maaf juga, andai ada yang terguris hati sepanjang saya menulis 100 entri sebelum ini. Saya akui, banyak kelemahan yang ada, dan hakikat itu saya sedar bahawa belajar dari kesilapan itu adalah pembelajaran sebaik-baiknya.

Insyaallah, andai punyai masa dan kesempatan lagi, saya akan terus menulis di blog ini. Andai masih ada pembaca yang membaca setiap bicara saya ini, insyaallah saya akan terus menulis. Terima kasih buat kalian yang terus menjadi pembaca setia tulisan saya. Saya sangat menghargai kalian semua.

Insyaallah, setelah hampir 12 jam berbicara dan menulis di blog tanpa henti, mungkin saya akan berehat panjang. Biarlah blog ini direhatkan seketika setelah pelbagai perkongsian dinyatakan. Dalam tempoh terdekat ini, insyaallah "Adina (Bicara Sebelas)" akan muncul di blog tak lama lagi.

Penghujung bicara, saya sekadar berkongsi sepuluh entri paling popular yang telah diposkan di blog ini (susunan nombor mengikut populariti entri tersebut).


  1. Jahanam Si Polis Trafik
  2. Nur Kasih The Movie- Menyelusuri sebuah kisah panjang Nur, Adam, dan Aidil
  3. Betulkan Tudungmu jika kamu benar-benar sayang akan aku
  4. Bicara: Yahudi dan media Amerika di atas derita Palestin 
  5. "Adina (Bicara Sepuluh)"
  6. 10 Sebab Yazid Rosly Tak Akan Bercinta Sekarang
  7. Artis tak boleh jadi ikon? Betul ke?
  8. Pagi Khamis: Rosak anak perempuan sekarang....
  9. Pagi Khamis: Pegang tangan, sentuh pipi, peluk, dan cium
  10. Pagi Khamis: 60 peratus hilang dara? Tak hairan pun....

Terima kasih. Jumpa lagi.

Wassalam.




Ulasan

Catatan Popular